Purchasing Process Consultant
Náplň práce:
- realizace projektů optimalizace a digitalizace pro zavádění nákupních procesů a systémů
- lokální implementace centrálně stanovených rozvojových strategií
- školení, vedení a podpora klíčových uživatelů na procesy a systémy spojené s nákupem
- přispívání k dosažení podnikových a nákupních cílů v rámci vlastní oblasti odpovědnosti
- mezinárodní kooperace s kolegy z nákupu i dalších oddělení
Co potřebujete k tomu, abyste uspěl/a?
- dokončené VŠ vzdělání v ekonomické či IT oblasti, popřípadě SŠ s maturitou a dostatečnou praxí
- angličtinu či němčinu na komunikativní úrovni
- zkušenosti s nákupními procesy v mezinárodní společnosti (automotive výhodou)
- znalosti procesů optimalizace a pokročilá znalost SAP
- silné interpersonální a komunikační dovednosti, asertivitu a přesvědčivost
- analytické myšlení, nezávislost, zaměření na cíl a flexibilitu
- ochotu cestovat
- uživatelskou znalost MS-Office
- řidičský průkaz sk.B
Co Vám nabízíme:
- 13. mzda ve formě půlročních bonusů
- stabilní, dlouhodobé zaměstnání
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní začátek pracovní doby
- příspěvek na stravování (stravenky nebo dotované stravování)
- dárky při významných životních událostech
- a další zaměstnanecké benefity (sportovní aktivity, zdravotní péče, firemní slevové akce, zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky)
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete prosím životopis a motivační dopis v anglickém jazyce.
Informace o pozici
Místo pracoviště:
Typ pracovního vztahu:
Požadované vzdělaní:
Prostějov
Hlavní pracovní poměr
SŠ/VŠ