Účetní v oblasti správy pohledávek
Čím se budete zabývat
- kontrola (ne)zaúčtování vystavených faktur, řešení chybových stavů /kmenová data zákazníků, kmenová data zboží/ kontrola úhrad vystavených faktur v systému SAP
- práce na zákaznických portálech – ukládání/stahování dokumentů
- pravidelná komunikace emailem nebo telefonicky v anglickém či německém jazyce s obchodním oddělením na centrále v Německu
- perspektiva vedení pětičlenného týmu
Co potřebujete k tomu, abyste uspěl/a?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření nebo praxe v účtárně/controllingu
- základní znalost účetnictví a zákona o dani z přidané hodnoty
- komunikativní znalost AJ nebo NJ
- uživatelská znalost MS Office (Excel) – součástí výběrového řízení je odborný test znalostí MS Excel
- výhodou zkušenost se systémem SAP – finanční modul, modul odbytu (SD)
- výhodou zkušenosti v automotive
- logické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost
Co Vám nabízíme
- nadstandardní finanční ohodnocení, 13. mzda
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu, možnost částečně pracovat na home office
- jazykové vzdělávání (individuální nebo skupinová výuka)
- příspěvek na stravování (stravenky nebo dotované stravování)
- a další zaměstnanecké benefity (sportovní aktivity, zdravotní péče, firemní slevové akce, zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky)
Pokud rozumíte účetnictví a baví Vás práce s čísly a daty, dejte nám o sobě vědět. Těšíme se na Váš životopis!